Bloggingul - cum să-ţi da seama cât de prost erai odată...

Despre companie



Despre naşterea companiei:


Compania s-a născut uşor, şi ca să-i afli subiectul, trebuie doar să pui întrebarea:
"Ce este România ultimilor 20 de ani?"
Sub egida unor vechi cutume, precum "noi nimic nu urmărim / suntem proşti şi ne fălim", compania noastră produce un număr foarte mare de imbecili, ajungând prin muncă, cu sârg şi sudoare, să fie unul dintre pincipalii exportatori de imbecili din Europa, şi chiar din lume. Am reuşit în această scurtă perioadă să schimbăm concepţia asupra României, din Grânarul Europei, în Imbecilarul Europei.
Pe scurt: produsele noastre sunt cele mai bune!
Mai multe, la istoricul companiei.

Despre scrierile de-aici:


Situl http://fabricadeimbecili.blogspot.com este presărat cu limbaj neortodox, nu din abundenţă, ci din simplu motiv că  există un singur cuvânt cu ajutorul căruia poţi spune căcat, şi acela este căcat.
Aici se dă cu părerea despre orice, iar înainte de orice acuză, vom băga o scuză:
atunci când îţi dai cu părerea despre ceva, ai 100% şanse să greşeşti. Niciodată nu poţi ştii tot ceea ce presupune un ecosistem, o totalitate de factori ce pot influenţa acel ceva de care-ţi dai cu părerea. De aceea, e uşor să greşeşti. De aceea, este uşor de scris pe acest blog. De aceea se va scrie (şi) despre politică, cu speranţa că va fi o privire amuzantă a unui ochi virgin peste treburile celor mari (înburtă).

Despre reclamele de pe site:


Am pus reclame de la Google Ads, şi vă voi spune de ce:
N-am scris o perioadă destul de lungă aici, însă conform statisticilor de la WTA, am avut un număr de vizitatori constant, de la 55 de vizitatori unici pe zi când eram în vogă, la 48 când n-am mai scris nimic. Pentru că cei de la Google sunt amabili şi-mi mai arată nişte statistici pe-acolo, am observat că cele mai vizitate pagini au fost RedTube - Home of porn şi Cel mai ghid practic de limba italiană şi scurt. Astfel, am ajuns la simpla concluzie justă că publicul ţintă (cei cu aichiuul peste media mică de la noi) n-au ajuns pe-aici, ci aceeaşi oameni, căutători de pulenpizde şi ieşirenlume. Pentru ei am pus aceste reclame, ca să le dau cât mai multe ieşiri de urgenţă de pe blogul meu, unde Google îi aruncă (cred că intenţionat o face).

Despre cine scrie aici:


A devenit foarte puţin interesant cine sunt eu, persoana. Sper că nu la fel de puţin interesant ca ceea ce scrie persoana (eu).