Bloggingul - cum să-ţi da seama cât de prost erai odată...

marți, 10 martie 2009

Elefantul Mişu

Un subiect TABU pe care demult voiam să-l dezbat, tocmai mi-a trecut prin bilă. Pentru mine, este răspunsul clar la dilema religioasă.
Este confirmarea incontestabilă a faptului că ne tragem din maimuţe, din anghile, sau din ce pula lui Hechi ne-om trage. Dilema arată astfel: Toţi bărbaţii se pişă în chiuvetă? Şi dacă da, de ce? Adică, dacă vrei să marchezi un teritoriu, nu ar trebui să te pişi pe la plinta de la parchet, sau pe la pragul de la uşă? Sau de ce să nu te pişi pe tine, ca să te asiguri că ceilalţi pretendenţi la nevastă-ta te vor mirosi negreşit? Da, te-aud, pe tine, ăla din colţ, care te pişi în chiuvetă numai când eşti beat. Vere, alţii se fut când sunt beţi, asta nu-i o scuză. Ce ziceai tu, ăsta cu fesul verde? Că e mai mişto că e mai înalt? Păi de ce nu mănânci tu mă pe etajera de la baie, în loc să stai la masă? Nu ştiu, dar eu cred că este un lucru minunat ca atunci când te pişi, să-ţi admiri traiectoria jilavă, eventual să alegi o ţintă, dacă eşti în aer liber, sau să împuşti căcaţii uscaţi lipiţi pe WC de ăla dinaintea ta, dacă eşti la o publică. Cred că e un lucru definitoriu, urmărirea traiectoriei, dat fiind că este unul dintre puţinele lucruri care ne diferenţiază de femei (pişatul din picioare). Nu ştiu, mie-mi place mai mult să trag la ţintă decât să mă piş în chiuvetele oamenilor.
Da, articolul ăsta e pentru tine, c-ai venit la mine acasă şi te-ai pişat în chiuveta mea, şi nici nu aveam gagică. Lasă, că mă inviţi şi tu la tine, şi eu să mă cac la tine în pişoar. Că eu sunt mai cu moţ. Ordinarule! Sănutevăd! Iert, dar nu uit.
(nici măcar nu ştiu unde stă, sau dacă are pişoar acasă, dar sunt sigur că citeşte, şi sunt fericit).