Bloggingul - cum să-ţi da seama cât de prost erai odată...

sâmbătă, 2 octombrie 2010

Fucked-up man! Sau cum căcatul a lovit ţărâna

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eroul copilăriei mele a fot Steven Seagal. Înalt, drept, vertikal, tot ceea ce mi-aş fi dorit eu să fiu. Un adevărat role-model. Am crescut în umbra acestui personaj magnific, m-am confundat cu el în toate-mi visele-mi. Şi acum, căcatul a muşcat ţărâna ....

Mi-ar place să scriu multe despre Robert Rodriguez, mi-ar place mult să mă dau drept cinefil. Nu m-aş descurca la niciuna din ele, pentru că de primul ştiu doar numele, iar de-al doilea, sunt un mare consumator de filme propagandiste americane.
Robert Rodriguez ăsta e fucked-up rău. A profitat de criza mondială mai ceva decât regizorul filmului The Expendables (să nu scrieţi expandables că nu apare pe Google, am încercat), care-a adunat cu 5 euro toată şleahta de fleoşscăiţi amurgici de pe la Hollywood şi nu numai.
A, apropo, îl ştiţi pe ăla? Dă-l în pula mea, c-a jucat în toate filmele posibile şi imposibile. Ăla, mexicanul. Veşnic în spate, veşnic în plan secund, veşnic murea primul. Cred că de la "Commando pentru fiica mea" (dacă n-a jucat în filmul ăla, vă zic eu sigur c-a jucat) încoace, a reuşit să fie jerpelit de toţi marii eroi. Şi baş c-arată rău, e hărtănit ca toţi dracii. Om mai urât n-am văzut. Şi mai are şi succes la femei albe (n.r. Jessica Alba).
De fapt, voiam să vă zic de filmul ăsta. Macheta. A apărut pe XviD, dar e tras din sală. Are subtitrare până la jumătate, şi chiar merită văzut. Well, Steven Seagal, plm nuştiu cum îl cheamă, Robert De Niro, Don Johnson?, Jessica Alba, Femeie Rodriguez (o fi fata regizorului, şi-a picat mai cheap de-atât), şi mulţi mulţi alţii au jucat în filmul ăsta. N-a fost primul film regizat de RR (Robert Rodriguez) pe care l-am văzut, am mai văzut unu cu o pizdă care avea un picior din mitralieră, şi unul cu o fetiţă de vreo 12 ani, care împuşca la babalâci alături de Nicholas Cage (să mai aud pe cineva că zice că la actorii noştrii le zboară ţiglele de pe casă la bătrâneţe!). Mai e şi ăla cu Kill Bill (cred), şi mai unu care-s curios să-l văd dacă nu l-am văzut unde face tandem cu Quentin Tarantantino. Scuzaţi că le-amestec, dar chiar nu-mi vin acum, că-s încă uimit de faptul căcăcatul a muşcat ţărâna.
Dar am promis că nu uit, şi nu uit: tot la capitolul criză mondială, actorii au făcut ce-au vrut: ăsta, locul II Forever a luat vesta aia ponosită de piele, aia plină de cuţite din Banderas (Desperados, pardon). Steven Seagal şi-a luat echipamentul de Mr. Bison (cic-o strigă pe nevastă-sa CiunLi prin casă). Vorbele rele de după copacii HollyWoodului latră pe şoptite căcică şi Robert de Niro ar fi vrut să-şi dea jos buboiul, dar nu l-ar fi lăsat de la marketing, că arăta preapalid, şi nu-l mai cunoştea lumea.
Să revenim la căcat. Bă, deci când ai blog, e mişto: orice rahat ţi se întâmplă, începi să-l transpui în fraze. Multe din ele sună chiar fain, dar oricum le uiţi pe toate, şi scrii despre altceva. Eu am pierdut toate chestiile faine când Macheta ăsta a băgat cuţitu-n caca. Nu credeam că se-ntâmplă, credeam c-o să-l împuşte careva, chiar (SINCER) nu m-aşteptam să se lase bătut. Dar mi-a făcut-o! Şi-a bătut joc de mine. Eu, care sunt cel mai mare fan al lui, i-am văzut un singur film (Under Siege?) şi peste 6 milioane de reclame, în decurs de 20 de ani, la ProTV. Şi s-a lăsat hărtănit de-un hărtănit. Nu ştiu care moment marchează mai tare acest film, răzbunarea Veşnicului Secund sau Căderea Căcatului.
Dă-i mă-n mă-sa. În filmul ăsta veţi vedea: măcel pe Ave Maria, femei în pula goală, măicuţe cu pistoale, ambulanţe cu surori cu mitraliere, pe Jessica Alba în iegări, împuşcături în ochi, Ciupivărsatu cum sare pe geam ţinându-se de maţele unuia, un popă răstignit pe cruce, şi moare şi Robert de Niro.
Şi ăla cu ochii albaştri, eu credeam că-i Pierce Brosnan. Dar nu era el. În schimb, a jucat şi guvernatorul de California în film. O să-l vedeţi, parol.
Stai că mi-am amintit la recitire că am uitat ce era mai important: când Ciupivărsat a băgat macheta în căcat, ăsta n-a picat. Nu frate, stătea şi zâmbea. A zis ceva de genul: "mă, eu acuma aş putea să nu mor", apoi şi-a răsucit ţâţâtu'n bubă şi-a zis GoodBye, şi s-a terminat filmul, cu Robert de Niro murind plin de borhot la gură.
A, şi mai era unu cu barba lungă şi subţire şi tot vomita pe barbă. Şi unu ditamai animalul care făcea nişte flotări ciudate, şi un bodyguard care vorbea ungureşte de l-a bătut ăsta cu aia zum-zum cu care se tunde iarba.
Mai dă-i în pula mea, că e 6:00 şi mă duc la piaţă.