Bloggingul - cum să-ţi da seama cât de prost erai odată...

duminică, 29 martie 2009

Gadgetul care salvează milioane de vieţi

Acest gadget minune nu există încă. Ştiu, eşti dezamăgit, ai dat click sperând că poate vei găsi aici un nou peacemaker, şi n-o să mai moară oamenii cum a murit bunicul tău când erai mic, şi l-ai aranjat cu magnetul. Eşti şi mai dezamăgit dacă sperai să afli despre un gadget cu 3 butoane, cu care să dai comenzi la noua femeie-clonă pe care ţi-ai cumpărat-o la ofertă. Dar nu fii dezamăgit în totalitate, pentru că toate se fac la timpul lor.

Cum spuneam, acest gadget minune nu există încă, pentru că încă nu sunt eu Stăpânul Lumii. Dar am avut o viziune, un ochi de geam prin care irisul meu avid a aruncat o privire în viitorul în care eu sunt Stăpânul Lumii. M-am văzut, cu fruntea încruntată, încercând să fac ceva ca să nu-mi zboare tronul de sub cur. Un pumn în ochi aruncat opoziţiei viitoare, care nu vor avea ca armă de atac decât dezechilibrarea economiei globale indusă de gadgetul meu. Armă care este falsă, din punctul meu de vedere. Şi iată, mă văd căutând una dintre problemele majore ale lumii, pe care s-o rezolv într-o clipită, făcând valuri în galeriile de suporteri înfocaţi ai mei. Şi mă văd zicându-mi: voi rezolva problema de fond a morţii pe fondul accidentelor de maşină pe fondul vitezei. Iar mai apoi, mă văd susţinându-mi gadgetul în faţa maselor de mase, spunând ceva de genul (n-am reţinut exact):
"Anul acesta, au avut loc jdemilioane de accidente de maşina, din care şpatru la sută sunt pe fondul vitezei excesive (cifrele sunt exacte, le-am găsit pe un site de statistici pe care nu mai ştiu cum îl cheamă). Împreună cu cercetătorii de la Universitatea din MareleOraş, am reuşit să găsim împreună o soluţie pe cât de simplă, pe atât de la îndemână. Să vă explic despre ce este vorba: ştiţi cu toţii despre tempomat, nu? Tempomatul este o proprietate a unui motor al maşinii de a menţine automatizat viteza la o anumită normă. Mai este numit şi pilot automat, deşi nu ia curbele, doar frânează maşina. Este prezent îndeosebi la camioane şi autobuze. Ei bine, acest tempomat va fi controlat de către gadgetul nostru, conducătorul auto fiind în imposibilitate de a accelera maşina peste limita impusă de către noi. Vom monta aceste gadgeturi pe toţi stâlpii cu semne de limitare a vitezei, şi aceştia vor comunica cu tempomatele instalate obligatoriu pe fiecare maşină, limitând viteza la cea menţionată de semnul de circulaţie. În limbaj simplu, când vei trece pe lângă un indictor de viteză, maşina nu va mai putea fi accelerată peste viteza indicată, datorită gadgetului montat pe stâlp, care va declanşa limitarea vitezei cu ajutorul tempomatului, exact ca un întrerupător". Urale, ovaţii, scandări. Ziariştii muţi, nu pot pune întrebări menite să te încolţească, fiind înmărmuriţi de simplitatea cu care am rezolvat această problemă majoră. În acel moment s-a închis fereastra prin care mă priveam în viitor, probabil din cauza zgomotului provocat de ropotele nesfârşite de aplauze.
Păicepulamea, I'm a hero in my dreams!