Bloggingul - cum să-ţi da seama cât de prost erai odată...

duminică, 8 martie 2009

Un lucru pe care aş fi dorit să-l fac...

...dintotdeauna, a fost să am o colecţie pizdoasă de muzică. Să am cele mai tari hituri, cele mai mişto albume, pac-pac, îmi aleg piesa care-mi place, şi play. Apoi mi-am dat seama că e mult de lucru. Pentru că sunt atât de perfecţionist, încât, decât să fac ceva prost, mai bine nu fac.
Şi da, n-am făcut nimic până acum, dar este timp... Însă, iată că în lumea asta s-a găsit un nebun care să facă acest ceva înaintea mea. Sunt sigur că l-a făcut mai bine, mai uşor, şi mai repede. De aceea, mă înfrupt cu sete din roadele muncii sale, şi mă bucur de fiecare clipă. Şi nici măcar nu i-am spus ”mulţumesc, bade”. Dar deh, e canfilme, marii eroi zac cu o puşcă şi-o cască găurită pe mormânt, iar politicienii nunedăpensie. Astfel, într-o fereastră, într-o ruptură a egoismului ce mă caracterizează, am luat hotărârea să vă dezvălui vouă, acelora care ascultaţi muzică, repet, muzică, repet din nou, muzică, acest site minunat. Înfruptaţi-vă cu plăcere, e gratis, ca mai toate lucrurile bune din lumea asta. Click aciulea.
Repet, muzică.