Bloggingul - cum să-ţi da seama cât de prost erai odată...

duminică, 8 martie 2009

Se caută designer de calendare

Azi era să fac criză. Nu ştiu, dacăcunoaşteţi sentimentul, când un lucru de căcat îţi ridică tensiunea la 300, şi îţi vine să spargi tot prin casă pentru că nu merge ceva.
Şi de cele mai multe ori e un lucru micuţ, şi fără importanţă. Îmi amintesc când a aruncat Alex cdromul pe fereastră, că nu-i putea desface un şurub, sau când a dat Vampiru cu TeVeul de la 7, că nu ştiu ce arbitru de liga a penultima a fluierat aiurea. Aşa am păţit eu azi, cu calendarul. Morţii lor de zugravi, au pus 3 cuie în toată încăperea, şi cel mai aproape e la 4 m de biroul meu. Şi bineînţeles că toate oile de azi voiau să ştie încât suntem. Nişte proşti. Iar mie, e LIMPEDE că nu-mi bate faza 4m, la purecii lui Diablo Caliente care n-a fost în stare să facă un călindar ca lumea. Şi, înainte cu o secundă de-a exploda, din punct de vedere slabă, am reuşit să mă abţin. Dar nu-s mulţumit de rezultat:

Am nevoie de ajutor! Vă rog!
PS: nu am setat data la aparat, poza e de azi.

Hai, AMR 5mii.