Bloggingul - cum să-ţi da seama cât de prost erai odată...

sâmbătă, 25 septembrie 2010

.Punct şi de la capăt

N-a fost uşor, dar am pus punct. Am tras linie, am adunat şi-am scăzut. Am rămas singur pe baricade, Angela s-a mutat la noul ei casă (Angeliclick), Zee s-a pierdut în neantul realităţii (s-a însurat, casă ştie pisdele), Anarchaeus nulamvăzut de mult. Angela şi-a luat mobila (articolele) cu ea (apreciaţi simţul practic), Zee cu Anarchaeus mi le-au lăsat pe stoc. Le-am pus într-un colţ din depozitul fabricii, şi fac prinsoare că le ţin 90 de ani, pân-o expira drepturile de autor, şi-apoi mă laud cu ele.
Sunt gata de un start fresh, să mă iau de piept cu veveveul şi nu numai. Nu, nu m-am săturat de mediul înconjurător, şi sunt gata să mă şi vă desfăt cu micile mele observaţii.
Pentru că nu mă pricep la aluzii fine, anunţ direct: voi fi subtil!
Că tot e ţara lui Iocan, voi zice şi de d-astea de Sus. Pentru că-mi place Statul, acest organ de stat.

Mă bat prieteneşte pe umăr, şi-mi urez: "La trecutu-ţi mare, mare viitor!"