Bloggingul - cum să-ţi da seama cât de prost erai odată...

joi, 21 aprilie 2011

Schesburgărul negru

Bă, deci nu se mai poate! Sincer, m-am cam săturat! Fac un apel la capetele ... iluminate care se ocupă de DOOM, DEX, LEX, BEX şi alte dicţionare să facă bine şi să bage în regulile de scriere toate căcaturile posibile. Sincer, oamenii ăştia chiar nu pricep? Naţia noastră este formată din oameni prea proşti ca să mai poată pricepe ceva.
Trebuie să renunţaţi şi voi la atâtea regulurii, ortogreme, conjugaţii, sufixuri, pentru că lumea oricum nu le pricepe, şi singurul lor rost este de a da bătaie celor câţiva (printre care şi eu sper să mă număr) care nu chinuie limba noastră la tot pasul. Deşi sincer, azi când a trebuit să scriu un SMS către un prieten prin care să-l anunţ că nu mai pot să-l ajut cu un job promis mai demult, la un moment dat am folosit cuvintele "un cumnat de-al lui". Şi, matematic vorbind, "DEAL LUI" înseamnă 8 apăsări de taste, pe când "DE-AL LUI" înseamnă 14 apăsări. Pentru că îmi place să scriu SMSurile cu majuscule (ca să le poată citi taică-meu) şi mi-au trebuit 4 apăsări (cifra 1 + săgeată jos + săgeată dreapta + select) ca să pun cratima, şi încă 2 apăsări pentru a face să scrie din nou cu majuscule, ca să nu apară "DE-al lui". Deci dacă nici asta nu-i logică de fier, atunci ce mai e? Parcă încep să-mi dau seama cât este de uşoară calea spre neştiinţă. Dacă voi încerca să uit mai multe reguli d-astea, îmi va fi cu siguranţă mai uşor.
După ce-am scris SMSul, am vrut să bag ceva la maţe (pe drum fiind). La prima fastfooderie m-am ales cu poza nr. 1, iar în timpul descărcării ei de pe telefon pe PC m-am ales cu poza nr. 2.
Dacă cel de deasupra e ungător de felii, şi m-a rugat dacă servesc ceva când i-am pozat vitrina, cel de dedesubt este viitorul softist care va duce românia pe cele mai înalte culmi tehnologice. Începe şi el cu traduceri sărăcuţul, şi back ăsta e negru. Deci forward e verde? Să mor dacă mai pricep ceva.